CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, July 4, 2008

Weekend datang lagi...!

Hari ni aku penat betul keje...byk meeting. Tak sabar rasanya nak rehat and enjoy lepas keje. Yer, dulu aku kuat enjoy..tapi memandangkan harga minyak dan barang2 yang dah naik semua, aku terpaksa melimitkan activity2 sosialku. Skang aku pikir, drp aku berpoya2, lebih baiklah aku main futsal. Weekend ni aku rasa cam nak gi Genting Highlands (eh bukan tadi baru kata tak nak berpoya2 ke?), aku mesti pergi gak! Sobabnyo..aku nieh dah lama tak beristirehat dan enjoy. Ni dah bulan brapa, bulan Julai dah, tapi aku vacation besar pun belum gi lagi!! Kenapa la masa berlalu begitu pantas. Whatever. Apa yang aku tulis ni pun aku tak tau. Baik aku chow dulu.. tinggal aku sorang je kat office nieh. Takut gak. Bye..

0 comments: